Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků ve fitness centru DrFit
Haškovcová, Anna ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Blažek, Dušan (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků ve fitness centru DrFit Cíle: Cílem této práce je za využití metody měření kvality služeb zhodnotit spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru DrFit a na základě takto zjištěných poznatků navrhnout doporučení pro praxi, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků fitness centra s jím poskytovanými službami. Metody: Pro zpracování je využita metoda SERVQUAL dotazníku umožňujícího zjištění rozdílů mezi skutečně vnímanou úrovní poskytované služby oproti očekávání. Takto zjištěné výsledky jsou prezentovány v přehledných tabulkách a grafech. Výsledky: Výsledky ukazují na spokojenost zákazníků fitness centra DrFit s poskytovanými službami, byť v některých oblastech byla očekávání vyšší než reálné vnímání, což však umožnilo vyvodit doporučení ke zlepšení a tím pádem zvýšení spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: SERVQUAL, dotazník, měření kvality služeb, marketing, zákazník
Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb
Vašenda, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecha, Ondřej (oponent)
Název práce:Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb. Cíle práce: Diplomová práce si klade za cíl zahájit proces standardizace české verze dotazníku SERVQUAL v oblasti fitness a rekreačního sportu a připravit tak půdu pro jeho budoucí použití v praxi. Metoda: Dotazník SERVQUAL byl nejprve přeložen do českého jazyka a distribuován do dvou fitness v průběhu půl roku. Pomocí teorie zobecnitelnosti byla zjištěna reliabilita a faktorové analýzy vnitřní struktura tohoto nástroje. Výsledky: Přináší informace o použití této metody měření kvality služeb pro oblast fitness v české republice. Formuluje doporučení pro další úpravy a použití dotazníku v českém prostředí. Klíčová slova: Kvalita služby, Měření kvality služeb, Teorie zobecnitelnosti, Faktorová analýza Výzkum je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy, projekt č. 267811 Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Zákorová, Jana ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění kvality poskytovaných služeb ve fitness centru RE-FIT a fitness centru MTV. Část práce je věnována také srovnání kvality služeb těchto fitness center. K získání dat je prováděn průzkum formou dotazníkového šetření metodou SERVQUAL. Teoretická část práce vymezuje pojmy jako je služba, kvalita služeb, metody jejího měření, fitness centrum a zákazník. Praktická část práce je zaměřena na popis fitness center RE-FIT a MTV, na vyhodnocení získaných dat, sepsání doporučení pro jednotlivá fitness centra a závěrečné porovnání výsledků kvality poskytovaných služeb ve fitness centrech mezi sebou.
Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb
Vašenda, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecha, Ondřej (oponent)
Název práce:Proces pilotní standardizace české verze dotazníku SERVQUAL pro oblast sportovních služeb. Cíle práce: Diplomová práce si klade za cíl zahájit proces standardizace české verze dotazníku SERVQUAL v oblasti fitness a rekreačního sportu a připravit tak půdu pro jeho budoucí použití v praxi. Metoda: Dotazník SERVQUAL byl nejprve přeložen do českého jazyka a distribuován do dvou fitness v průběhu půl roku. Pomocí teorie zobecnitelnosti byla zjištěna reliabilita a faktorové analýzy vnitřní struktura tohoto nástroje. Výsledky: Přináší informace o použití této metody měření kvality služeb pro oblast fitness v české republice. Formuluje doporučení pro další úpravy a použití dotazníku v českém prostředí. Klíčová slova: Kvalita služby, Měření kvality služeb, Teorie zobecnitelnosti, Faktorová analýza Výzkum je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy, projekt č. 267811 Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Skryja, Tomáš ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním kvality sportovních služeb v mužském fotbalovém klubu SK Buwol Metal Luka nad Jihlavou a v německém klubu SV Lausitz Forst. Výzkum je prováděn za pomoci dotazníku metody SERVQUAL. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu služba, služba v oblasti sportu a kvalita služby v oblasti sportu, součástí je i uvedení metod pro měření kvality služeb. V praktické části jsou analyzovány, vyhodnocovány a interpretovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a jsou navrhnuty opatření pro zlepšení kvality v oblasti služeb zkoumaných fotbalových klubů.
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Vlásková, Nikola ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Předmětem této diplomové práce je vyhodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb v ženském volejbalovém klubu Madeta České Budějovice a v německém týmu Allgäu Team Sonthofen za pomocí dotazníku SERVQUAL. V teoretické části práce jsou prezentovány teoretické poznatky, týkající se služeb, kvality služeb, služeb v oblasti sportu a je zde také zaměření na metody měření spokojenosti zákazníka. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky provedeného dotazníkového výzkumu a navrhnuta konkrétní opatření pro zlepšení v oblasti služeb volejbalových klubů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.